spartaforce-2

SpartaForce

← Ugrás az ÓRAREND-hez

A SPARTAFORCE a BootCamp, CrossFit, Funkcionális- és köredzés ötvözete. Professzionális edzés Turcsán Katával.

Az edzés jellege:  Funkcionális, izomfejlesztő

Kinek ajánljuk?

Azon vendégeinknek ajánljuk, akik szeretnek keményen edzeni, nem félnek a munkától és szeretnének mind külsőben, mind lelkileg fejlődni. Azoknak, akik kezdőként vágnak bele a sportolásba, nem ajánljuk ezt az óratípust az edzésprogram magasfokú intenzitása miatt.

Élettani hatások

  • Kiválóan fejleszti az állóképességet
  • Formálja, feszesíti az izomzatot
  • Javítja a szív- és keringési rendszer állapotát
  • Növeli a tüdőkapacitást
  • Hatékony zsírégető hatással bír

Mit hozz magaddal az órára?

  • Törölköző
  • Folyadék
  • Kényelmes, tiszta talpú, utcán nem viselt edzőcipő

Hogyan épül fel egy óra?

Az óra 10-15 perces bemelegítéssel indul, amelyet 35-40 perces erősítés követ, végül 5-10 perc nyújtással zárul.

Az óra időtartalma: 55 perc

Oktató

Kata - fitness

Turcsán Kata

Kata vagyok. Szüleim jóvoltából 3 éves korom óta sportolok, és kilenc éves korom óta edző szerettem volna lenni. Az évek során számos sportágban kipróbáltam magam, melyek közül a versenybiciklizés vált életem egyik szenvedélyévé, melyet 10 évig űztem. Nekem a biciklizés teljes szabadságot, eufóriát, feszes combokat és kerek popsit jelent! Bringás óráimon szeretném átadni Nektek az egészséget, a “nincs lehetetlen” érzését és azt a hatalmas szabadságot, ami erőt ad a mindennapi problémák megoldásához.
Másik szerelmem a fitness, a testépítés, az erőemelés, amelyben szintén versenyeztem/versenyzem és amelyben a mai napig dolgozom.

Edzőként szeretném javítani az emberek életminőségét. Ha egy jó edzés hatására a vendégeim szebbnek, egészségesebbnek érzik magukat és ettől többet mosolyognak, élhetőbbnek és reményteljesebbnek látják az életet, akkor az a nap már nem volt értelmetlen a számomra.

Event Hours(5)

  • Kedd

    16:00 - 17:00

    Kata

  • Kedd

    17:00 - 18:00

    Kata

  • Csütörtök

    10:30 - 11:30

    Kata

  • Csütörtök

    16:00 - 17:00

    Kata

  • Csütörtök

    17:00 - 18:00

    Kata

Kamagon Ball + BOSU

← Ugrás az ÓRAREND-hez

Alapelve, az izmok és az idegrendszer egyidejű edzése, ami elősegíti a robbanékonyság, a stabilitás, a koordináció és a mozgékonyság fejlesztését. A Kamagon Ball edzés során a vízben rejlő erő ellen dolgozunk, amely mozog, leáll és a saját tempójában kezd újra mozogni a labda belsejében.

Az edzés jellege: Funkcionális, alakformáló edzés

Kinek ajánljuk?

Mindenkinek, aki szeretne tenni valamit az egészségéért és az alakjáért. A Kamagon Ball nem egy merev súlyzós edzés, ezért kíméli az ízületeket. Korhatár nélkül bárki végezheti ezt az edzésmódszert.

Élettani hatások

  • Fejleszti az egyesúlyézéket
  • Fejlesti a koncentrációt
  • Erősíti a core izmokat
  • Kíméli az Ízületeket
  • Fejleszti az ellenálló képességet
  • Oldja a mindennapos stresszt

Mit hozz magaddal az órára?

  • Törölköző
  • Folyadék
  • Kényelmes, tiszta talpú, utcán nem viselt edzőcipő

Hogyan épül fel egy óra?

Az órát bemelegítéssel kezdjük, majd következnek a labdával végzett aktív, állva végzett feladatok, ezt követően pedig a talajgyakorlatok, továbbra is a labdában lévő víz instabilitásának előnyeit kihasználva. Az óra végét nyújtással és hengereléssel zárjuk.

Az óra időtartalma: 55 perc

Oktató

Szlávik Anna

Szlávik Anna

Szlávik Anna vagyok, Kamagon Ball Instruktor, Indoor Cycling Trainer, Fascia – SMR henger Instruktor és TRX edző. Vallom, hogy minden kiemelkedő eredmény a „csakazértis” -ből jön létre, amikor önmagunkat legyőzve küzdünk a sikerért. Én magam a csoportos órákon fertőződtem meg – a szó legjobb értelmében – és lettem sportfüggő. Szeretem ezeknek az alkalmaknak az összekovácsoló erejét, de ezen túl még számos pozitív hatása van: javítja a kedélyállapotot, növeli az önbizalmat, a kitartást, az akaraterőt. Mindenkinek helye van köztünk, aki szeretne tenni saját magáért! Hozd meg Te is a döntést, és gyere el egy impulzív Kamagon Ball edzésre Velem! Szeretném elérni, hogy a vendégeim azt érezzék: sokat tettek magukért, és jóleső érzéssel távozzanak az edzésekről. Mindent megteszek, hogy biztassam, hogy segítsem fejlődésükben azokat, akik az órámra járnak.

 

Event Hours(1)

  • Szerda

    20:00 - 21:00

    Anna

gymstick-1

Gymstick

← Ugrás az ÓRAREND-hez

A Gymstick, mint eszköz kinézetre egy súlyzórúdhoz hasonló, amelynek végéhez két gumikötél illeszkedik. Ezzel a speciális eszközzel mozgatjuk át a testünk valamennyi izomcsoportját, látványosan javítva az izomtónusokat. A Gymstick edzések szórakoztató és könnyen követhető gyakorlatsorai erősítik a gerinc és az ízületek stabilizálásban működő izomcsoportokat, így csökkentik a derék- vagy hátfájással küzdő vendégek panaszait.

Az edzés jellege:  Funkcionális edzés

Kinek ajánljuk?

A Gymstick gyakorlatokat edzettségi szinttől függetlenül bárki végezheti, hiszen a saját edzettségi szintünkhöz tudjuk állítani az eszköz „ellenállását”. Az órán mindenki saját maga határozhatja meg az edzés intenzitását. Mindenkinek ajánlott, aki gyors és látványos eredményekre vágyik.

Élettani hatások

  • Erősíti és szálkásítja a főbb izomcsoportokat
  • Fejleszti a gerincstabilizáló mélyizmokat
  • Javítja a koordinációt, a testtartást
  • Nagyszerű alakformáló és erőfejlesztő hatással bír
  • Ízületkímélő
  • A teljes testre hat

Oktatók

 

walkenergie-600

WalkEnergie

← Ugrás az ÓRAREND-hez

A WALKenergie program alappillére az egyik legegyszerűbb, de egyben legegészségesebb és legkevésbé sérülésveszélyes mozgásforma, a gyaloglás, melynek jótékony hatását számos tanulmány igazolja.
Az órákat csoportosan, zenére, edzői irányítás mellett, egy gyaloglógépen végezzük. A gyaloglógép nem elektromos, hanem mechanikus, vagyis szalagját a vendégek saját erőből mozgatják.

Az edzés jellege:  Zsírégető

Kinek ajánljuk?

A WALKenergie óra valamennyi vendégünk számára hatékony és egyben biztonságos mozgást kínál kortól, nemtől, testsúlytól, „sport előélettől” vagy edzettségi szinttől függetlenül! Ajánljuk mindenkinek, aki szeret pörgős zenére edzeni, de a kevésbé „koreografált”, egyszerűbb feladatsorokból álló mozgásformákat részesíti előnyben.
Ez az óratípus a rendszeresen sportoló vendégek mellett különösen ideális azok számára is, akik eddig soha, vagy régóta nem végeztek aktív testedzést.

Élettani határsok

  • Kiemelten hatékony zsírégető mozgásforma
  • Jó közérzetet biztosít, oldja a stresszt
  • Javítja  a fizikai kondíciót
  • Erősíti a szívet és az érrendszert
  • Lassítja az öregedést
  • Növeli a csontsűrűséget
  • Fejleszti az izomtónust

Mit hozz magaddal az órára?

  • Törölköző
  • Folyadék
  • Kényelmes, tiszta talpú, utcán nem viselt edzőcipő

Hogyan épül fel egy óra?

Az órát 5 perces bemelegítő sétával kezdjük, majd egy 40 perces blokk következik, amely során sztenderdizált gyakorlatsorok mentén a sétálást egyszerű, aerobic jellegű lépéskombinációkal ötvözzük. Ezt követően 5-6 perces hasizom gyakorlat következik, majd nyújtás.

Az óra időtartalma: 55 perc

Oktatók